U sklopu projekta “SOS za OCD”, koji je u provedbi od 27.12.2021. do 27.4.2023., provedene su brojne aktivnosti s ciljem jačanja kapaciteta OCD-a.
Projekt nastoji doprinijeti rastu OCD-a i osiguravanju društveno-ekonomskog rasta, jačanju kapaciteta OCD-a aktivnih u lokalnim zajednicama na području Slavonije i Dalmacije za provedbu aktivnosti prilagođenih lokalnim problemima te doprinosi jačanju kapaciteta OCD-a za neposredni rad u području zapošljavanja, dobrog upravljanja, obrazovanja i socijalne uključenosti na lokalnoj razini. Aktivnostima projekta jačat će se suradnja civilnog i javnog sektora na području Slavonije, za kvalitetnije rješavanje kriznih situacija u skladu s potrebama zajednice, što direktno doprinosi unapređenju kvalitete života građana na lokalnim razinama.
Akrivnosti i rezulati koje bismo istaknuli su sljedeći:
Tematske savjetodavne stručne podrške od strane stručnjaka partnerskih organizacija, na kojima je sudjelovalo 61 OCD s područja Republike Hrvatske:
# | Naziv | Web | |
1. | Novčani tijek u udrugama | LINK | LINK |
2. | Neprofitni sektor u RH | LINK | LINK |
3. | Društveno podruzetništvo | LINK | LINK |
4. | Novi zakon o radu | LINK | LINK |
5. | Prijava volonterskih sati ministarstvu | LINK | LINK |
Tematski sastanci s vanjskim stručnjacima na kojima je sudjelovalo 51 OCD-a s područja Republike Hrvatske:
# | Naziv | Web | |
1. | Volonterstvo | – | LINK |
2. | Umrežavanje | – | LINK |
3. | Knjigovodstveni podsjetnik i planiranje za 2023. | LINK | LINK |
4. | Uvođenje eura s pravne strane | LINK | LINK |
5. | Program CERV – Citizens, equality, rights and values | LINK | LINK |
2 Zagovaračka treninga na kojima je sudjelovalo 21 predstavnik iz 13 članica Mreže SOS-NET:
Edukacija za volontere na temu postupanje u kriznim situacijama, na kojoj je sudjelovalo 10 volontera iz različitih organizacija:
Radni sastanak članica Mreže i jedinica lokalne samouprave s ciljem izrade protokola postupanja u kriznim situacijama, na kojemu su sudjelovali predstavnici članica Mreže SOS-NET, predstavnici 3 jedinice lokalne samouprave te predstavnici udruga koje imaju iskustvo postupanja u kriznim situacijama:
Help desk platforma: Putem platforme Help desk kontinuirano je pružena stručna podrška OCD-ima s područja Republike Hrvatske; odgovoreno na 70 upita, iz područja:
– upravljanja organizacijom
– upravljanja projektnim ciklusom i izvještavanjem
– radnog prava i pravnih pitanja OCD-a
– financijskog i revizorskog područja
– socijalne usluge/politike i društvenog poduzetništva
– socijalnog uključivanja
– volonterskog menadžmenta
Posjetite kategoriju “Pitanja i odgovori” u sklopu menija Help desk, na vrhu stranice kako biste pročitali pitanja i odgovore naših stručnjaka.