Sistematizaciju radnih mjesta možete urediti na način da na Skupštini udruge donesete Pravilnik o sistematizaciji radnih mjesta.
Sadržaj pravilnika bi trebao uključivati:
1. uvodni dio koji govori što se Pravilnikom uređuje (npr. Ovim pravilnikom se utvrđuje naziv radnih mjesta, stupanj stručne spreme i struka, radno iskustvo te stručni uvjeti za sklapanje ugovora o radu za navedena radna mjesta, opis poslova radnih mjesta i druga pitanja koja se tiču rada i poslovanja Udruge.)
2. Popis radnih mjesta ( npr. Djelatnost Udruge obavlja se kroz slijedeća radna mjesta:)
3. Ukoliko postoje i funkcije unutar udruge, navesti i popis funkcija
4. Opis radnih mjesta te stručni uvjeti koji moraju biti ispunjeni za raspoređivanje za to radno mjesto
5. Ukoliko postoje funkcije- opis funkcija i kriteriji za imenovanje
6. Datum stupanja pravilnika na snagu
Napominjem da u sistematizaciji radnih mjesta možete imati navedena sva potrebna te potencijalno potrebna radna mjesta te ne morate mijenjati pravilnik ukoliko trenutno nemate zaposlenu osobu na radnom mjestu navedenom u Pravilniku.