4. lipnja 2025., u uredu Predstavništva Slavonije, Baranje i Srijema u Bruxellesu održan je prijem i prezentacija u sklopu kojeg su uzvanici imali priliku kušati tradicionalne delicije lokalnih proizvođača te se upoznati s kulinarskim i turističkim potencijalima regije.
Događaj je održan u okviru projekta „Od tradicije do brenda“, koji se provodi u partnerstvu četiri lokalne akcijske grupe s područja Osječko-baranjske županije – LAG-a Baranja (nositelja projekta), LAG-a Karašica, LAG-a Strossmayer i LAG-a Vuka-Dunav. Projekt je financiran iz Programa ruralnog razvoja, tipa operacije 19.3.2. ” Provedba aktivnosti projekta suradnje” i usmjeren je na razvoj lokalnih proizvoda s dodanom vrijednosti, stvaranje regionalnog brenda, očuvanje tradicijskih vještina te prijenos znanja kroz edukacije, radionice i studijska putovanja.
U ime organizatora, prisutnima su se obratili predsjednik LAG-a Karašica i gradonačelnik Grada Našica Krešimir Kašuba, predsjednik LAG-a Strossmayer Grga Lončarević te zastupnik u Europskom parlamentu Karlo Ressler. Zastupnik Ressler ranije je primio izaslanstvo LAG-ova u Europskom parlamentu, gdje se razgovaralo o potrebi jačanja pozicije domaćih proizvođača autohtonih slavonskih proizvoda i njihovoj promociji ne samo u Hrvatskoj, već i diljem Europe, s obzirom na njihov ekskluzivan karakter i veliki tržišni potencijal. Voditelj Predstavništva Slavonije, Baranje i Srijema u Bruxellesu Krunoslav Srpak, istaknuo je kako je Predstavništvo mjesto okupljanja, suradnje i predstavljanja potencijala slavonskih županija. Posebno je naglasio važnost povezivanja lokalnih inicijativa s europskom razinom te kontinuiranog predstavljanja uspješnih projekata u srcu europskih institucija.
Udruga MI Valpovo je članica LAG-a Karašica od 2024. godine, te su na događaju sudjelovali Kristijan Čorić, predsjednik udruge i Ljiljana Ivanović, dopredsjednica udruge.
Događaj je okupio brojne uzvanike iz institucija Europske unije, diplomatskog zbora, predstavnike europskih regija te hrvatske organizacije sa sjedištem u Bruxellesu. Ocijenjen je kao iznimno uspješan primjer lokalne inicijative predstavljen međunarodnoj javnosti, s ciljem jačanja prepoznatljivosti i konkurentnosti tradicionalnih slavonskih (poljoprivredno-prehrambenih) proizvoda na europskom tržištu.






