Jaglac: Edukacije u području strategije digitalnog marketinga

U sklopu projekta “Digital Marketing Capacity Building – Empowering Persons with Physical Disabilities for
Remote Work” (DI-MARC) u Osijeku, Hrvatska, od 22. do 24. listopada 2024. godine održana je edukacija
Modul 1 Strategije digitalnog marketinga namijenjene osobama s invaliditetom. Cilj edukacije je učenje
novih i unaprjeđivanje postojećih digitalnih vještina i kompetencija.


U ime Centra za poduzetništvo Osijek, koji je organizator edukacija i partner na projektu, polaznicima
edukacija obratili su se Milan Peterka i Tihana Marković. U ime partnera na projektu Udruge osoba s
intelektualnim teškoćama „Jaglac“ Orahovica obratila se koordinatorica projekta Marija Šimatović.
Partneri na projektu iz Hrvatske su i Općina Erdut i Poduzetničko-razvojni centar Općine Erdut lokalna
razvojna agencija d.o.o. koji su prenijeli pozdrave svim prisutnima. Ispred Instituta ekonomskih znanosti,
Beograd, nositelja projekta, sudionike su pozdravili Vladimir Simović i Aida Hanić.


Raduje nas velik odaziv sudionika koji se odazvao na edukacije kroz koje će usavršiti svoje digitalne
marketing vještine kojima će postati konkurentniji na tržištu rada u digitalnom svijetu. Sljedeća dva
modula edukacija održati će se u studenom i prosincu 2024. godine.

Imaš pitanje?

Online platforma za pomoć i podršku, podrška i razmjena znanja i iskustva specifičnih za poslovanje i djelovanje OCD-a; kontinuirana podrška i prostor vođene rasprave za OCD-ove. Čak osam stručnjaka će vam pružiti pomoć iz raznih kategorija kao što su radno pravo, pravna pitanja i zapošljavanje, javna nabava i revizija, dobro upravljanje, volonterstvo i društveno poduzetništvo.