U sklopu projekta “Digital Marketing Capacity Building – Empowering Persons with Physical Disabilities for
Remote Work” (DI-MARC) u Osijeku, Hrvatska, od 22. do 24. listopada 2024. godine održana je edukacija
Modul 1 Strategije digitalnog marketinga namijenjene osobama s invaliditetom. Cilj edukacije je učenje
novih i unaprjeđivanje postojećih digitalnih vještina i kompetencija.
U ime Centra za poduzetništvo Osijek, koji je organizator edukacija i partner na projektu, polaznicima
edukacija obratili su se Milan Peterka i Tihana Marković. U ime partnera na projektu Udruge osoba s
intelektualnim teškoćama „Jaglac“ Orahovica obratila se koordinatorica projekta Marija Šimatović.
Partneri na projektu iz Hrvatske su i Općina Erdut i Poduzetničko-razvojni centar Općine Erdut lokalna
razvojna agencija d.o.o. koji su prenijeli pozdrave svim prisutnima. Ispred Instituta ekonomskih znanosti,
Beograd, nositelja projekta, sudionike su pozdravili Vladimir Simović i Aida Hanić.
Raduje nas velik odaziv sudionika koji se odazvao na edukacije kroz koje će usavršiti svoje digitalne
marketing vještine kojima će postati konkurentniji na tržištu rada u digitalnom svijetu. Sljedeća dva
modula edukacija održati će se u studenom i prosincu 2024. godine.