U srijedu, 6. ožujka 2024. godine u multifunkcionalnoj dvorani u Orahovici održana je redovna izvještajna Skupština Udruge „Jaglac“ koju je otvorila Predsjednica Udruge gđa. Đurđa Šimatović. Nakon izbora radnih tijela i podnošenja Izvješća verifikacijske komisije jednoglasno je usvojen dnevni red.
Nakon usvajanja dnevnog reda, koordinatorica financijskog poslovanja i programskih aktivnosti udruge gđa. Lidija Milovac predstavila je Izvješće o radu Udruge „Jaglac“ za 2023. godinu i Financijsko izvješće Udruge „Jaglac“ za 2023. godinu. Oba izvješća jednoglasno su usvojena.
Predsjednica Udruge zatim je sve nazočne informirala o Upitniku o funkcioniranju sustava financijskog upravljanja i kontrole za 2023. godinu te im pojasnila donošenje Odluke o reinvestiranju dobiti od poslovanja krojačke radionice koja će biti usmjerena za daljnji rad Udruge. Obe točke dnevnog reda jednoglasno su usvojene.
U nastavku Skupštine pružene su informacije o socijalnim uslugama poludnevnog boravka, osobne asistencije, pomoći u kući te najave socijalne usluge odmora od skrbi. Predsjednica je istaknula kako je Udruga u veljači dobila obavijest Hrvatskog zavoda za zapošljavanje kako je projektni prijedlog Udruge „Jaglac“ u sklopu poziva „Zaželi-prevencija institucionalizacije“ u sklopu ESF+ programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2021.-2027.“ prošao administrativnu provjeru te ušao u drugu fazu postupka – Procjena kvalitete.
Na kraju se nazočnima obratio i orahovački gradonačelnik gosp. Saša Rister koji je pohvalio rad Udruge „Jaglac“ te istaknuo kako će Grad Orahovica, kao i do sada, Udruzi „Jaglac“ pružiti potrebnu podršku.
Skupštinu je zaključila Predsjednica Udruge i zahvalila svim donatorima, partnerima, stručnim suradnicima/savjetnicima, djelatnicima, volonterima, članovima upravljačkih tijela, medijima i svima onima koji su na bilo koji način doprinijeli radu udruge. Posebno se zahvalila korisnicima i njihovim roditeljima/članovima obitelji na podršci i danom povjerenju.